Apollo

Apollo

Kun kuuhun kurkottaa niin voi päästä tosi korkealle. Nopeus voi tiputtaa kilpailijat kelkasta. Asuntolainapäätös tunnissa, kattoremontti kahdessa päivässä tai paketin toimitus samana päivänä. Monet markkinat ovat mullistuneet kun joku on alkanut toimimaan epäreilun nopeasti. Te voitte tehdä sen omalla toimialallanne. Apollo on aina asiakkaalle räätälöity projekti jonka tavoitteena on tuottaa markkinoiden nopein palvelu.

Haluatteko markkinoiden nopeimmaksi?
Lähetä viesti. Vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista.


    Tuntuuko tutulta:

    • Palvelujenne kuvaukset vilisevät sanoja luotettava, ammattitaitoinen ja asiakaslähtöinen. Et itsekään tahdo erottaa palvelujenne kuvauksia kilpailijoiden esityksistä.
    • Myyjäsi toivoisivat selkeää kilpailuetua. Jotain, mikä herättäisi asiakkaan mielenkiinnon.
    • Asiakkaasi kokevat, että viette ihan liikaa hänen aikaansa. Palvelun käyttöönotto on urakka, johon hän ei jaksaisi lähteä.
    • Pelkäät sitä päivää, jolloin joku ilmoittaa toimittavansa vastaavan palvelun 90% nopeammin.
    • Tuotekehitykseen liittyy vahvasti riskin tunne. Entä jos asiakkaamme ei olekaan kiinnostunut? Jännittäminen ja pohtiminen estää ryhtymästä toimeen.

    Palvelun sisältö

    Apollossa hyödynnetään Lean startup, Lean, ja palvelumuotoilu menetelmiä. Sen tarkoitus on tuottaa markkinoille uusi palvelutuote- tai konsepti, jonka prosessi rakennetaan siten, että se varmasti erottuu markkinoilla. Tuo erottuva piirre voi olla nopeus, mutta se voi myös olla jokin muu asiakkaalle relevantti tekijä.

    Ensin testataan potentiaalisen asiakasryhmän kiinnostus kahdella kierroksella

    • Ensimmäinen testikierros esim. asiakkaita haastatellen ja ideaa testaten
    • Tuotekonseptin ensimmäisen version luonti ja testaus asiakkailla.
    • Testikierrosten tulosten kiteytys ja palvelun keskeisten argumenttien lukitseminen
    • Huom! Mikäli tässä kohden asiakaskiinnostus ei ole riittävää, lopetamme projektin kesken.

    Palvelun prosessin rakennus ”Ikeamaisesti” kehittäen

    • Asetamme tavoitteen, johon palvelun toimittamisessa pitää päästä. Se voi olla aikatavoite, kuten tunti tai viikko, tai tavoite liittyä kustannuksiin, laatuun tai muuhun asiakkaalle tärkeään asiaan.
    • Samalla vakioimme prosessin niin, että laatu on tasaista, virheiden mahdollisuudet vähäisempiä ja kenelläkään ei ole kiire palvelun toteuttamisessa.

    Palvelun lupausten tuotteistus

    • Rakennamme myös palvelun myyntipresentaation, esittelymateriaalin ja myyntipuheen.

    Pilotointi

    • Autamme palvelutuotteen pilotoinnissa ja keräämme kokemukset myyjiltä ja asiakkailta
    • Kokemuksien perusteella säädämme tuotteistusta ja prosessia niin, että se toimii paremmin.

    Tyytyväisyystakuu

    Apollon lopussa voitte arvioida, oletteko olleet palveluun tyytyväisiä. Jos et ole tyytyväinen Apolloon, et maksa siitä mitään. Takuun ehtona on kuitenkin avoimuus, eli haluamme kritiikkinne avoimesti kirjallisena niin, että voimme julkaista sen Tienaa Tonni- blogissamme. Näin virheistämme voivat ottaa muutkin oppia.

    Referenssit:

    • Lehdon Kirittäjä- palvelu, jossa viidessä päivässä tuotetaan asiakkaalle uuden toimitilan havainnekuvat, rakennuskustannukset, aikataulut ja sopimukset
    • Tapiola Private – palvelu. Tämän palvelun luotiin samoilla työskentelymalleilla Vauhdittaja Tommi Elomaan toimiessa Tapiolan myynti- ja markkinointijohtajana. Palvelun ansiosta Tapiolan varainhoitopalveluiden myynti moninkertaistui.